czwartek, 23 sierpnia 2012

11.

Dwa jajka ugotowane na twardo, serek z krążkami czekolady (z Biedronki).

Jajka nie należą do moich ulubionych produktów, ale od kiedy przeczytałam gdzieś, że jedząc jajka na śniadanie zjadamy ileś tam mniej kalorii w ciągu całego dnia (bo mają sporo wartości odżywczych i nie chce się tak jeść), czasem od nich zaczynam dzień.
Jeśli chodzi o serek, to jadłam go pierwszy raz. Smaczny, oczywiście krążki czekoladowe powodują że jest to bardziej deser. Ale bez rewelacji, wolę swoje połączenia jogurtu z granolą. Co jakiś czas jednak warto wypróbować też coś gotowego...
Tak więc smacznego i miłego dzionka:)

9 komentarzy:

  1. Oj tamxD
    Jajka są dobrexD
    A tego jogurtu jeszcze nie jadłamxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadam raczej takich jogurtów, a jajka na twardo wieeeki temu po raz ostatni. Moze zrobię sobie przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym te jajeczka na tosta wrzucila!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jajka, ale musiałabym dorzucić pieczywo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spróbuj jajko sadzone lub jajecznice ! ja wole jaja właśnie w takiej postaci ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam dziś w Biedronce,specjalnie szukałam tego serka,ale póki co,chyba jeszcze do mnie nie dotarł :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...